Cum ajuta mobile marketingul dealerii auto americani?

Recesiune economica din State va afecta fara doar si poate segmentul auto.
De aceea, nici estimarile de vanzare ale dealerilor nu sunt prea fericite: pentru 2008 se asteapta un  maxim de 15.8 mil $, in scadere fata de 18 mil$ cat s-a inregistrat cu 3 ani in urma.
Banii vor veni in 2008 din car service, piese si vanzare de used auto (servicii conexe in mod normal pentru dealerii auto). Cat despre prospectii pentru core business (masinile noi) acestia sunt din ce in ce mai dezinteresati de media traditionala si se informeaza din ce in ce mai mult din mediile “neconventionale”(studiu Borrell Associates). 

Asta face ca dealerii americani sa vada in mobile marketing un instrument cu care sa treaca mai usor recesiunea. 

Cum ii ajuta mobile marketingul sa-si sustina vanzarile amintite? 
P
rin: 

– Informatii despre noi produse/ piese/ promotii pe wapsiteul dedicat;

Campanii de sms marketing despre updateuri ale inventoryului (evindet, dupa ce au realizat un permission marketink reusit inaintea demararii campaniei);

Reminduri/Alerte sub orice forma de content (voce, sms, mms etc) despre mentenanta si serviceul masinii;

Care vor fi rezultatele integrarii mobile marketingului in mixul de marketing? Cresterea notorietatii brandului, loializarea clientilor si foarte probabil realizarea obictivelor de vanzare. Sursa aici.

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: