Lukoil Romania imdeamna la sms

Ultima campanie Lukoil Romania, realizata impreuna cu agentia IdeaPlus Communication (siteul agentiei este nefunctional) foloseste smsul ca instrument/canal de colectare a datelor participantilor la promotie.

Tot ceea ce trebuie sa faca customerul  este sa trimita un sms incluzand numarul bonului plus un anumit cod pe care il primeste in benzinarie ( s-a lucrat si cu agentia de direct marketing Open Public Services). Initial as fi spus ca nu va avea nimeni atata rabdare incat sa trimita cele doua informatii. Insa, daca premiile sunt pe masura, atunci colectarea datelor clientilor devine o chestiune extrem de simpla.

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: