Cum s-a gandit Cosmote sa creasca vanzarile pe prepaid

O stire Zf anunta astazi ca operatorul Cosmote, detinatorul nr 1 de useri pe segmentul prepaid (Zf spune ca 80% din cei 3, 6 mil clientii Cosmote au prepaid, adica 2,88 mil useri) isi consolideaza vanzarile pe acest segment.

Cum?

Scade tariful pentru toti userii care au o cartela prepaid, dar care au folosit o extra optiune pentru ea.

Este buna decizia de micsorare a tarifelor, dar cred ca cel mai bine ar fi sa faciliteze serviciul de Internet si date pentru prepaid. E o ipoteza la care ar trebui sa se gandeasca pentru ca nu toti detinatorii de prepaid au ales prepaidul pt ca nu-si pot permite un  abonament lunar. Ci mai degraba, zis eu, l-au ales pentru mobilitatea pe care le-o ofera o astfel de cartela. Iar daca situatia ar fi asa cum spun eu (o cercetare vizand motivatia cumpararii prepaidului ar fi inetersanta) atunci facilitarea serviciului de date si Internetul mobil pentru userii prepaid le-ar aduce cu siguranta un added value real, added value care s-ar resimti si in veniturile Cosmote.

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: