Piata emergenta a publicitatii pe telefonele mobile

Potrivit unui studiu Gartner piata emergenta a publicitatii pe telefoanele mobile a fost in 2007 in valoare de 1 mrd $. Pentru 2008 este asteptata o crestere a acestei piete pana la 2.7 mrd $ iar pentru urmatorii 3 ani12.8 mrd $.

“La ora actuala, doar 10% din totalul telefoanelor mobile la nivel global sunt de tipul “smartphone”, insa acest procent va urca la 30% in trei ani, potrivit IDC.

Veniturile obtinute din consultarea aplicatiilor pe telefoanele mobile (e-mail, internet, SMS, trimitere de forografii) au crescut cu 53% anul trecut pentru operatorii din Statele Unite, potrivit unui sondaj publicat de CTIA, la 23 miliarde dolari, fata de 15,2 miliarde dolari in 2006.”

Stirea Wall Street.ro care prezinta aceste date vorbeste si despre cum aboreaza cei 3 uriasi: Yahoo, Google, Microsoft segmentul mobile: comenzi vocale, mesagerie instant si socializare mobila, Flick, Windows Mobile, Google Maps,  YouTube si Android.

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: